KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
12 Aralık 2020 Cumartesi
YOLUMUZDAKİ ENGELLER
İnsanın Hakk yola girmesinde en büyük engel şeytandır.Temizlenmemiş nefistir.Emmaredeki nefis şeytanın iş ortağıdır.Ancak bunlar insanın karşısına karısı ve çocukları olarak çıkabilir.Güya babasının yahut kocasının iyiliğini ister davranış içine girerek ona mani olurlar."Ancak Allah7ın dediği olur" diyen ve buna inanan kimse, bu bağlardan kendini kurtarmalıdır.Bu kurtarma, onları reddetmek, kırmak,terketmek şeklinde algılanmamalıdır.Ancak vakti geldiğinde bu terkde vardır.Dünya hayatı bize verilmiş bir avanstır.Bu avansı yerinde harcamak gerekir.Bizden önceki ana ve babamıza,dayı,hala ,teyve ve amcamıza baktığımızda mesele daha da anlaşılır hale gelir.Çünkü her insan kendi kaderini yaşamaktadır.Senden istenen içinde bulunduğu anı yaşamaktır.Geçen zamanın geri gelmesi yoktur.Gelecek olan zaman ise meçhuldür, gelmeyebilir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder