KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
Maneviyatta "Rububiyet sırlarını ifşa haramdır" denir.Ancak bu o kadar ağır bir iş imiş ki Yunus Emre hazretleri "Söylemeyince öleyim mi? diyor.Mürşitlik yetkisini Cenab-ı Resulullah (sav) verir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder