26 Aralık 2020 Cumartesi

NECİB SULTANIMDAN

Sanat mektebinde okusun diye dördüncü kızım Nurcan'ı Osmaniye'de okuttuk. Bir ev tuttuk evde iki kız ve şehit olan oğlum Yusuf vardı. Bir zaman sonra evin bulunduğu mahalleden bir delikanlının ailesi kızı istemek için eve geldi.Damat, astsubaylığa girmiş, doğuda askerlik yapıyor imiş. Bulunduğu yerin kar nedeniyle altı ay yolu kapalı. Aile kız isteme nedeniyle epeyce gidip geldi. Fakirlikten gelen birileri. Bir mana Manada bizim kızı bir delikanlı bisikletinmiş Kabe'yrlar. Çağırdım bana ikisi de el sallayarak gittiler. Delikanlı'nın çalıştığı yerin yolları şimdi kapalı diye birazda işi uzatmak, çocuğu görmek bahanesi ile 'çocuk geldiğinde gelirsiniz bir görmem gerek dedim .afirler,z dışarıda arar,ça.Peki dedim..Baktım manada gördüğüm çocuk." kızı verdim"dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder