KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
12 Aralık 2020 Cumartesi
SIKILDIĞINIZDA YAPMANIZ GEREKLİ OLAN ŞEY
Hemen sevdiğiniz bir insanın ziyaretine gidin.Yahutta uygunsa onunla irtibatı temin ederek konuşun.Rahatlarsınız.İnsanlar birbirlerini tamamlarlar.Maneviyat insanları , şarz istasyonları gibidir.Gerçi elektrikli araçlar çokca yaygınlaştıklarında şimdiki petrol istasyonlarının yerlerini onlar alacak.bu nedenle vücut bineğimizde yakıt azaldıkça manevi insanlardan bu yakıtı temin etmeliyiz.Ücreti olur mu diye sorarsanız:tabi ki.ancak bu ücreti asla maddiyat olarak algılamamalıyız.Hizmet ve sevgi bir ücret değil vecibedir.Yine kendimiz için.Çünkü Erenler mum gibidir.Etrafını aydınlatırken kendilerini tüketirler.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder