KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
Evliyaullah'ın namaza durduğunda aklına dünya gelirse cünüp olacağı ve gusl lazım geleceği, eğer namazda iken cennet aklına gelirse abdestinin bozulacağı hususunda Şeyh nazım Kıbrısi hazretlerinin entrasan açıklamasıdır. Bu halleri avam kendisi ile kıyas ederse Evliya namazını kılabilecek insan sayısı pek azdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder