HIRS SADECE MADDİ ALEME MAHSUS DEĞİLDİR
Hırs manevi alemde de olabilir. Evliya olmak hem zordur hemde iyi bir şey değildir.İnsanlar senden sürekli bir şeyler isterler. Veremezsin daha zor bir duruma düşersin. Onun için kul olmak iyi bir şeydir. Efendimiz bile "Evvel ben kulum" dedi.
İnsan zahirde gecenin belli bir vakti uyanmak niyetinde olup bu inancını kuvvetli tutarsa o saatte uyanır. Maneviyatta da böyledir. İnanacaksın ve inancını kuvvetli tutacaksın. Allah sana yol gösterir. Bütün Alem, Allah'ın kontrolündedir. Bu alemde en önemli şey bir dost bulmaktır. Dostun olsun korkma. Manevi dost en iyisidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder