14 Aralık 2020 Pazartesi

ATATÜRK HAKKINDA KONUŞMAMASI GEREKENLER

Tasavvuf yolunda süluk edenlerin Atatürk hakkında konuşmaları yasaktır.Çünkü maneviyatlarına olumsuz tesir eder.şöyle ki;Her şey Allah'tan dır tekamülüne ulaşmış olan Tevhid ehli tüm olanları Hak Teala'ya ait görür.Hak Teala'nın işlerine karışmamak,Hak Teala'ya karışmak amaç olduğundan Günlük hayatımız içerisinde idareciler hakkında konuşmamak gerekir.Zahir Allah demenin içinde bunlar vardır.Hak teala'nın işlerindeki hikmetler belki yüzyıl sonra ortaya çıkacaktır.Bugün Vahhabi zihniyetinin hakim olduğu Suud topraklarında yapılanlara karşı çıkacak bir yığın İslam anlayışında olduğunu söyleyenler mevcuttur.Vahhabi anlayışında Tasavvuf yoktur.Mana adamları yoktur.Evliya kavramı yoktur.Saltanat hadisesi zaten İslamda yoktur.Fatih Sultan Mehmet bile Devletin bekası için kardeşlerin katline verilen fetvaya rıza göstermiştir.Öldürülen masumların günahı neydi diye ehli şeriat sual sorabilir.İstiklal mahkemelerinde asılan binlerce müslümanın günahı neydi diye kendimize sorabiliriz.Ancak gayb hususu bize yabancıdır.Zulm edenle mazlumu Adalet sahibi mahkeme edecektir.Burası ince çizgilerdir.Dünya devletlerini idare eden Resulullah efendimizdir ve halkın % 51' i nin meyli ne ise o meyilden bir idareci tayin eder.Vakti gelmeden konuşmak zarar verir.Tıpkı üzüm koruk halinde iken soğuk havaya maruz kalması gibi.Ehlullah, Hak Teala'nın işine karışmayarak huzur bulmuşlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder