Hz. Mevlana efendimiz Rebab sesi cennet kapısının gıcırtısıdır ki biz onu duyarız buyurdu. İnkarcılardan birisi de:"Biz de o sesi duyuyoruz. Niçin Mevlana hoşlandığı halde biz hoşlanmıyoruz? dedi. Hz. Mevlana buyurdu ki:"Haşa ve Kella! Hiç de öyle değil! Bizim duyduğumuz cennet kapısının açılmasının sesi , onun işittiği ses ise kapanma sesidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder