26 Nisan 2020 Pazar

CİLVE-İ RABBANİ

Macarlardan birisi İslamı seçer, zühd hayatı yaşayp erenler safına katılır. Hikayeyi birisi anlatır: Müslüman olan bu Macarı ziyarete gittim.Bir  handa oda şeklinde imal edilmiş tahta bir karavanda yaşamakta idi. Gittiğimde güneşlenmek içinkapıyı açmış idi. Beni görünce dedi ki:"Biraz evvel gelse idin, Cenab-ı Hakk'ın acip bir tecellisini görür idin. Kimsesizliğim, fakirliğim ve acizliğim nedeniyle üzerine bitler üşüştü, saçım sakalım bitler içinde kalmıştı. Her tarafımı ısırıp haşlamakta idiler. Cenabı Hakk'a halimi arz edip bunlardan kurtulmayı diledim. O dakika gördüm ki her taraftan beni bir karınca istilası sardı. Dedim:"Ya Rabbi  beni bitler boğacak idi şimdi de bu karıncalara nasıl tahammül edebilirim? Dikkat ettim gördüm ki, hücum eden karıncaların her birinin ağzında bir bit olduğu halde kaçmakta idiler. Beş dakika içinde vücudumda ne bitten, ne de karıncadan eser kalmadı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder