Hz.Mevlana'ya sordular:Derviş günah işler mi?.Hazret cevap verdi:"Evet, acıkmadan, iştahsız yemek büyük günahtır.
Eğer derviş, farkına varmadan yabancıların sohbetinde bulunursa o mecliste; münafıkların mescitte, çocuk mektepte, esir zindanda oturuyormuş gibi oturmalıdır".
Eğer derviş, farkına varmadan yabancıların sohbetinde bulunursa o mecliste; münafıkların mescitte, çocuk mektepte, esir zindanda oturuyormuş gibi oturmalıdır".
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder