13 Nisan 2020 Pazartesi

DERVİŞİN İŞLEDİĞİ GÜNAH

Hz.Mevlana'ya sordular:Derviş günah işler mi?.Hazret cevap verdi:"Evet, acıkmadan, iştahsız yemek büyük günahtır.
Eğer derviş, farkına varmadan yabancıların sohbetinde bulunursa o mecliste; münafıkların mescitte, çocuk mektepte, esir zindanda oturuyormuş gibi oturmalıdır".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder