14 Nisan 2020 Salı

ALLAHIN NİMETLERİNİN ASIL SAHİBİ EHLULLAHDIR

Fütühutta Abdülkadir Geylani (k.s) anlatmıştır.Bir gün Şeyhüm Ebul Abbas7ın yanında İşbiliyyede oturmuştum.Sohbet meclislerinde bulunanlardan biri veya biz, birine bir sadaka vermek istedik.Topluluktan bir şahıs:"Sadakayı vermek evladır" dedi.Şeyh Ebül Abbas derhal ekledi:"Allah'a en yakın olana" dedi.
Allahın nimetlerini ehlullahdan başkalarının yemesi uygun değildir.O nimetler onlar için yaratıldı.Onlardan gayrisi o nimetleri onlar sayesinde yerler.O halde nimetlerin asıl sahipleri onlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder