Fütühutta Abdülkadir Geylani (k.s) anlatmıştır.Bir gün Şeyhüm Ebul Abbas7ın yanında İşbiliyyede oturmuştum.Sohbet meclislerinde bulunanlardan biri veya biz, birine bir sadaka vermek istedik.Topluluktan bir şahıs:"Sadakayı vermek evladır" dedi.Şeyh Ebül Abbas derhal ekledi:"Allah'a en yakın olana" dedi.
Allahın nimetlerini ehlullahdan başkalarının yemesi uygun değildir.O nimetler onlar için yaratıldı.Onlardan gayrisi o nimetleri onlar sayesinde yerler.O halde nimetlerin asıl sahipleri onlardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder