15 Aralık 2017 Cuma

NECİB SULTANIMDAN

"1940 LI YILLARDA Konya'da terzilik yaparken(....) Efendim bana:"Ulus ve Cumhuriyet gazeteleri al, zira bu gazetenin yazarları ülke gündeminde bir ay sonra yer edecek bir hadiseyi önceden haber verirler"demişti.Ancak Konya'da Tek bir gazete bayisi vardı.Kendisini tanırdım.Bana her gün bir ulus ve bir cumhuriyet gazetesi ayırmasını rica ettim.Dedi bu gazetelerin 10 kişi alıcısı var.bu nedenle sayıyı artıramıyorum dedi.Rica ederek on birincisi ben oldum.Bu zamana kadar ben Kendisi mevlevi olduğundan dolayı Sabah gazetesinde yazılar yazan Kadircan Kaflı  yahut KAFKAS)'ın yazıları nedeniyle sabah gazetesini alırdım.Cumhuriyet ve Ulus okumaya devam ettim.Sabah gazetesini bıraktım.Bir müddet sonra kendi arkadaş çevrem içinde ileri görüşlü bilgili birisi olarak kabul görmeye başladım.çünkü bu iki gazetenin dedikleri oluyordu.Ben bu gazetelerden edindiğim malumatları arkadaşlarıma aktardığım için onlarda benim fikirlerimdeki isabete hayran kalıyorlardı.Bir müddet sonra Efendi buyurdu ki:Bu işi keramete hamledilecek.gazete okumayı bırak.Bende bıraktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder