29 Aralık 2017 Cuma

Merhaba sevgili Mehmet Metli Dede severler..


Merhaba sevgili Mehmet Metli Dede severler..hz hakkında nette hasbelkader ilk yazan olduğumdan, nezaketen  verilen bir gönüllülük görevim var .şimdi yenisini icra ediyorum... aslına bakarsanız belkide başa sarıp yeniden yıllar sonra ilk nette yazışanlar olarak tekrar birleşiyoruz..

Ahmet Turan Beyden bir mail aldım..onda metli dedenin ses kaydı da varmış..bu blog ve yazılar sayesinde Metli Dede severler birbirleriyle bağ kurup ,kayıp-kaydedilmemiş hatıraları toplayıp, birleştiriyor.hayli gönüllüsü var şükür....

ve ben kendi minik İstanbul araştırmalarımda şunu gördüm ; buradaki kişiler kendi içlerine kapalı çok küçük -çok zarif ve aşırı hassas bir grup..fakat bu haliyle dahi ,mevlevilik idare edicileri ile bağlantılı.sadece dikkatimi çeken  METLİ DEDE HİÇ YOKmuş  VE  HİÇ TANINMIYORMUŞ  GİBİ DAVRANILMASI .kendi içlerinde onu güzel bir hatıra olarak yaşatıyorlar ki,onu görende o grupta bir kaç kişi zaten.. yani İstanbul hattında hatıra ve resim çok olmasına ve bunu candan yapmak isteyen bir de görüp biat eden o devrin en minik çocuk dervişi  var olmasına rağmen,daha üst yaşayan tarafından buna henüz izin verilmiyor..bizde saygı duyuyoruz.herşeyde bir hayır ve vakit vardır biliyor,diğer şehirlerdeki gönüllüleri takip ediyoruz..(* bu arada onlarda bu yazıları sıkı takip edip sessizliklerini muhafaza ediyorlar :) ) 
şimdi sizlerden gelecek hatıra,resim ve ses kayıtlarını yollayıp irtibat kuracağınız adresimizi tekrar yayınlıyorum..herkese teşekkür ediyorum 

Mevlana Vakfı  İSKENDERUN
Av.Şemsettin KESER
semsettin.keser@hotmail.com
***********
ve en son gelen mail alıntımız :

28 Ara 2017 20:17 tarihinde "Ahmet Turan" <ahmetttes@gmail.com> yazdı:
Selamı aleyküm. Ben Bursada mevleviliğe gönül vermiş biriyim. Pirimizin ve onun yolunda gidenlerin yolunda gitmek isteyen bir zatım. Metli babamızın sevdalısı Mürşidimizin talebesi olmak isteyen bir faniyim. Biz bursada ki Mevleviler olarak metli Sultanımızın yetiştirdiği Hidayet babamızın öğrencileriyiz. Ve türkiye’de ki İhvan kardeşleri mizi tanımak ve onlarla tanışmak istiyoruz. Mail adresinizi Şemsettin abiden aldım. Bize Metli Sultanımızın yolunda giden İhvan kardeşlerimizden ulaşabileceğimiz bir numara veya adres verir misiniz. Hidayet babamızın ve metli Sultanımız ile anılarını ve metli babamızın ses kaydını Şemsettin beye atacağım sunum olarak lütfen sizde yardımcı olursanız sevinirim. Allaha emanet olun
****


nur cihan 
nuralem7@hotmail .com
https://ruhumunmasali.blogspot.com.tr/
29 aralık 2017 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder