KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
Ricalül gayb dört mezhebden olur imiş. Kendilerinin de içtihadları vardır. Bu nedenle bir mezhepten veya Hanefi mezhebinden olan ricalül gayb az bulunur imiş...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder