25 Kasım 2017 Cumartesi

YAŞANMIŞ BİR KABİR HİKAYESİ

Menzil cemaatına mensub olduğunu belirten astsubaylıktan emekli olmuş güzel birisi anlattı.Malatyada vazife yaparken çömezim olan  birisi şu hikayeyi anlattı babası ile alakalı olarak.Babası 55 yaşına gelmiş hiç çocuğu olmamış.Cenabı Allah’a nezretmiş:Ya Rabbi yaşım ilerledi çocuğum olmadı.bana bir çocuk lütfedersen ben üç gün diri diri kabre gireceğim.Allah teala ona bir çocuk ihsan etmiş,çocuk(ben) doğduktan sonra bu nezrini unutmuş.Bir gün rüyasında “sözünü yerine getir”denmiş.adam bunun üzerine bu nezrini yerine getirmek ihtiyacını duymuş.Tüm köylü de bundan haberdar bir vaziyette mezarlıkta yer hazırlanmış.Kabre havalandırma tertibatı yapılmış adam kabre girmiş ve üzeri toprakla örtülmüş.Üç gün sonra adamı kabirden  derisi simsiyah bir şekilde çıkartmışlar.Adam bu halini yakınlarına şöyle aktarmış.”Kabre girdikten sonra şekillerinden korktuğum bazı varlıklar geldi.Korkum geçtikten sonra bana ‘hadi seni bu alemde gezdirelim’ dediler.Gezinti esnasında birisi bağırarak bu adam benim hakkımı versin’ diye bağırıyordu.Yanımdakiler ‘Bu adam ölmedi,geçici olarak buraya geldi.bu nedenle hesaplaşma akti değildir’ dedilerse adam ısrarla bağırmaya devam etti.Bu adam benim mahallemde oturmakta idi.Ben o mahallenin bakkalı idim.Benden bir kg  yağ satın aldı parasını vermedi.deyince yanımdaki bekçiler “Pekala “dediler.’onun vücudundan l kg yağ alalım’ dedikten sonra bacaklarımın arasına bir kova koydular.Vücudumdan yağ süzülmeye başladı kova dolunca o şahsa verdiler.Bu halin tesiriyle beyaz olan tenim simsiyah kesildi.”Babam bu hadiseden sonra da uzun süre yaşadı.ama vücudunun siyahlığı hep aynı kaldı.Bu nedenle ehliyet ve hüviyetindeki resimleride değiştirdi.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder