19 Kasım 2022 Cumartesi

DR.MÜNİR DERMAN

 

Bir gövde borcum vardı toprağa verdim borcumu.

Artık toprak düşünsün Rabbine kendi borcunu.

Ruhumun toprağa borcu yoktur benim.

Arama toprakta beni, ben başka yerdeyim.

Toprağım temiz idi, temiz teslim ettim, borcumu.

Bu kâbir Rûhumla gövdemin ayrılış yeri.

Burada arama, burada değilim.

Azâbda değil nârda değilim.

Sıkıntım kalmadı artık, aç ve yoksul değilim.

Dünyâda, haksızlık, sefâlet, açlık, şikâyet etmedim.

RABBimden bu nedir diye.

Kırklar, yediler, dörtler, üçlerle arkadaş idim.

Hızırla buluştum, görüştüm, dertleştim dünyâ yüzünde.

Şikâyet etmedim kendi hâlimden Nefsinle uğraşma, bu savaş değildir.

Kâbirde Azâbımın esası budur.

Bırak nefsi kendi hâline

Uğraşma onunla yakışmaz sana.

Gövde, nefis, ruh başka başkadır.

Yekdiğerine karıştırıp çengelleme onları

Nefis dünyâda kalır.

Gövde, toprakta.

Rûh gider, aslı olan RABBi'ne...

 

03.07.1972

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder