4 Ocak 2018 Perşembe

SEYYİDÜL İSTİĞFAR DUASININ FAİDELERİ

Herhangibir kimse seyyidül istiğfar duası yazar da ölmesi zorlaşan hastaya içirirse o ölmek üzere olan kimsenin dili çözülür,ölümü kolaylaşır.Budefalarca denenmiştir.Seyyidül istiğfar duasının metni şöyledir:
ALLAHÜMME EN RABBİ.LA İLAHE İLLA ENTE HALAKTENİ VE ENE ABDUKE VE ENE ALA AHDİKE VE VA'DİKE MESTETA'TÜEUZU BİKE MİN ŞERRİ MA SANA'TE EBUU LEKE BİNI'METİKE ALEYYE VE EBUU BİZEMBİ FAĞFİRLİ İNNEHU LA YAĞF'FİRUZZUNUBE İLLA ENTE"
"Ey Allahım!Sen benim rabbimsin Senden başka ilah yoktur.Beni Sen yarattın, ben Senin kulunum.Ben gücümün yettiği kadar senin vaadin ve ahdin üzereyim .Yaptığımın şerrinden Sana sığınırım.Senin bana olan nimetini itiraf ederim.Günahımı itiraf ederim, beni bağışla .Şüphesiz senden başka kimse bağışlamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder