22 Mayıs 2020 Cuma

KADİR MISIROĞLU

Sevgi içsel bir olaydır. Bir kimse kanunla korunmaya kalkışılırsa mutlaka onu sevmeyenin tepkisi ile karşılaşır ve bu da normaldir. Kadir Mısıroğlu bu örneklerden birisidir. Hayatı, doğru bildiklerini ifade mücadelesi ile geçmiştir.11 yıl vatandan uzak "vatansız" olarak geçmiştir. Şahsıyla anılır sözleri vardır:
*Ben fesi Kemalist olmadığıma dair bir tabela makamında taşıyorum. Ben Kemalist değilim. Olmaya da mecbur değilim.
*M.Kemal'e zerre kadar muhabbeti olan cenazeme gelmesin vasiyetimdir.
*Beni İslam ölçüsü ile tenkit edin. Kemalist bir düşünce ile tenkit edenlere derim ki;"ALLAH ŞEHADETİNİZİ KABUL ETSİN"
*Osmanlıyı yıkanlar bir arslanın postundan kırk tilkiye kürk yaptılar. Lakin hiçbirisi bir aslan yavrusu olamadı.
*Kürtlere iftihar için Şeyh Said ve İdris-i Bitlisi gibi iki büyük şahsiyet yeter.
*Gelecek için endişelenmeye mahal yok, bu davanın sahibi Hak'dır. O dilerse bir sarhoşla dahi, din-i mübini İslam'ı yüceltir.
*Müslümanlar ahlaken düzeldikçe idare de aynı nispette düzelecektir.
*Misak-ı Milli asgari sınırlarımızdır. Davamızı adım adım büyüteceğiz. Ecdadımızın kanının döküldüğü her yeri dava edeceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder