Konya Beşiktaş süper kupa maçında maç sonrasında atılan sloganlar ve taraftarların sahaya inmesi,TV yayınının kesilmesi ciddi tehlikenin işaretleri gibi.Rahatlama,deşarj unsuru olan spor malesef siyasetin içine çekilip üst akıl'ın insanlarımızı bölme ve çatıştırma çabasına dönüştürülmek istenmektedir..Beşiktaş tirübünlerinin Sloganı :"Türkiye Laiktir,Laik kalacak", buna karşılık Konya taraftarlarının tiribünü:"PKK dışarı"sloganı.Bunlar işaret fişekleridir.Sahada hakemin yapacağı bariz hatalar maalesef öfkeyi farklı mecraya sürükleyecek.Milletimizi bölmek isteyenler zararsız ayrıntılardan girip işi büyütmek istemekteler."Başkomutan Erdoğan"pankartı saha içinde tribünde,"Mustafa Kemal'in askeriyiz pankartı sahanın dışında.
12 Eylül 1980 ihtilalinden önceki sloganları hatırlarsak:Sağcılar:"Koministler moskovaya" sloganı atılırken karşı taraf "Kahrolsun faşistler" derdi.50 yıl öncesine dönüyoruz.
Maçka parkındaki kıyafet olayı,Siverekteki Atatürk büstüne saldırı keyfiyeti akabinde eş zamanlı olarak bağırarak,çağırarak,halka dayalı değilde,vesayete,güce silaha dayananların çığırtkanlığı..Bizi sükunete ,sabra,affedici olmaya,höşgörülü olmaya kim davet edecek?İyilikler,düşmanları dost hale getirir demiyormu ayet.?Bu göstergeler sıkıntılı zamanın habercisi.Ya Rabbi İçimizdeki mazlumlar yüzü suyu hürmetine bu millete acı.Eğer adaletinle muamele edecek olursan hiç kimse kurtulamaz.Çünkü bu durumda zalimlere "sus" demeyenlerde ateş içinde olacaklar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder