25 Ağustos 2017 Cuma

ANNEYE YAPILAN İYİLİK NEDENİYLE HIZIR (A.S)'I GÖRMEK

Evliya dan İbrahim Havvas şöyle demiştir.Sahrada bir adamın yanımda durduğunu gördüm.Ben kendisine "Hakk hakkı için söyle sen kimsin?"dedim.Bana "kardeşin Hızır"dedi."Sana bir soru soracağım ?"dedi."Sor" dedi.
"-İmam Şafi hakkında ne dersin?" dedim.Hz.Hzır:
"O doğu,batı ,güney kuzey ,dört cihetin kendisiyle korunduğu dünyanın manevi direklerindendir.dedi.Ben "Peki, İmamı Ahmet b.Hanbel hakkında ne dersin?"diye sordum.Bana "O sıddik bir adamdır"dedi.Ben "Bişri Hafi hakkında ne dersin?"diye sordum.Cevaben :"O öyle biridir  ki ondan sonra onun bir benzeri gelmemiştir" dedi.Ben kendisine "hangi iyi amel vasıtasıyla seni görmüş oldum?"Hızır'la karşılaştım?" dedim.,bna "annene iyilik yapman"sebebiyle dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder