27 Ağustos 2017 Pazar

ALLAH'A ACIYAN ADAM

Melami İsa SAKİN abimiz anlattı.Yalnız yaşayan bir adam vardı.Bununla bir kaç kez sohbet ettik.Yalnızlığından kimsesizliğinden ,şurdan,burdan konuştuk.bir hafta sonra beni buldu.Ağlıyordu.Niçin ağlıyorsun diy sordum:dedi ki :"İsa Efendi Allah'a ağlıyorum.Allah'ın yalnızlığına,kindisine iman edip ibadet edenlerin azlığına,günahkarların çokluğuna,verdiğibu kadar lütfu karşı insanların teşekkürsüzlüğüne,ağlıyorum.Bu mihvalde devam eden sözlerinin sonunda dedim ki:Efendi sen ağlamaya devam et.Hakikaten anlattığını yaşamaktaysan sen yüksek bir makamdasın"
İnsanların isyanına rağmen kısmıyor halen veriyor.İnkarına,günahına rağmen mülkünde ona bir yer veriyor.Mehil veriyor.İkaz edici,belalar veriyor.Dayanma gücü oranında imtihanlara tabi tutuyor.Ssebeblere bağlı insanoğlu maalesef uyanamıyor.Sebebler en büyük ayak bağı olarak onun Allah'a yönelmesine mani oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder