30 Kasım 2019 Cumartesi

ALLAH ADAMLARININ TANIŞMA YÖNTEMLERİ

Necib Sultanım bu hususu, sahibüzzamanın geldiğinde inananların onu nasıl tanıyacağı hususu içinde anlatmıştı. 1950 yahut 60 yıllarda Hac kafilesi İskenderun körfezine gelir, gemiyle giderlerdi. Deniz kenarında kalabalığın biriktiği bir zamanda Erzurum kafilesine rastladım. Sekiz on otobüs insan, içlerinde ihtiyar pek az, genç insanlardı. Başlarında da ihtiyar bir zat var idi. İnsanlar otobüs içinde gecelemekteler idi. Bir kısmı da deniz kenarındaki kumların üzerinde kalmakta idiler. Ben yanlarına yaklaştım. Mehdi Resulün çabuk gelmesi için Hakk'a dua ediyorlardı. İdarecilerine yaklaşarak "izinleri olursa bayanları evimde misafir edebilirim "dedim.Yaşlı zat bana baktı, yanıma gel dedi ve benimle musafahalaştı. Sonra "Tamam olur "dedi. Musafaha esnasında, büyüklerimden duyduğum bir şekli yapmıştım. Mübarek o noktadan tanıyarak peki demişti. (Necib Sultanım bu musafaha şeklini kapalı geçti, anlatmadı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder