19 Temmuz 2022 Salı

"YEDİLER","KIRKLAR"

 mimar Ömer özel ağabeyimiz anlattı.ben yolun tasavvuf kısımlarını bilmiyordum, sadece şeriat yönüyle ilgilenmekte idim.Bir gün Necib Abi'ye şu soruyu sordum:"Efendim Kırklar, yediler varmış bunlar kimlerdir?" diye.Necib abi benim yüzüme baktı "beni konuşturma, git Ali kerrar Yaman'a sor" dedi. Ali kerrar Yaman Askeri astsubaylıktan emekli olmuş sevdiğim bir kimse idi.Ertesi gün Ali Kerar yaman benim yazıhaneme geldi.Ben Necib Efendi ile olan konuşmamı ona anlattım.tam 15 dakika  sustu.Sonra dedi ki"Ben İstanbul'da bulunmakta iken bir gün sahaflardan bir kitap almıştım,kırklar ve yediler üzerine yazılmışSana o kitabı getireyim oku" dedi ve ertesi gün bu kitabı getirdi.Ali Kerar Yaman dediki "Ancak bu hadiseden benim dışımda kimsenin bilgisi yok" .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder