19 Ocak 2022 Çarşamba

NECİB SULTANIMDAN

 Necib Sultanım şunu anlatmıştı.(Kısmen hadise bloğn önceki yazılarında mevcuttur)

1975 tarihinden sonraki bir zamanda iki taksi içinde Ziya Efendi ve dervişleri ile birlikte Tarsus7a Ashab-ı kehf ziyaretine gittik.Namazı kıldıktan sonra Cami İmamı hoş geldiniz dedi.Ziya Efendi:"Hocambeni tanıdınız mı?" diye sordu.İmam:"Hayır" deyip cemaat içinde olan Necib Efendi'yi göstererek yalnız bu efendiyi tanırım.Her cuma gecesi yatsı namazına buraya gelir" der.Cemaata Nerelisiniz? diye sorunca cemaat "Dörtyolluyuz" cevabınhı verir.İmam sorar:"Fırıncı Mehmet Ağa yaşıyor mu?" diye sorunca biz evet dedik.İmam anlatmaya başlar:Birkaç yıl önce idi.İdrar yolum bozuldu.bir taraftan sancı diğer taraftan idrar tutamama.Gitmediğim doktor kalmadı.çare yok.Hac sıram da gelmişti.Çaresizdim.Adamın biri bana "Dörtyolda Fırıncı mehmet Ağa var.Oraya git sana okusun.." dedi.bende kalktım Dörtyol'daki fırıncı dükkanında kendisini buldum.Tarsustan geldiğimi,ashabı kehf camisinde imamlık yaptığımı belirtip mazeretemi söyledim.Bana "Madem o mübarek yerin imamısın ,dolayısıyla Kur'an okumasını biliyorsun .Falan sureyi oku" dedi.Söylenileni yaptım, hastalığım geçti.Rahatlıkla hacca gittim.Kendisine selam ve sevgilerimi iletirseniz memnun olurum" dedi.

Anlatan kişi okunan surenin ismini söylemedi "unuttum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder