16 Ocak 2022 Pazar

EBEDİ HAYAT

 Nurettin Topçu "Ebedi Hayat" adı ile kaleme aldığı hikayesinde kendi ölümüyle alakalı olarak şunları yazmıştır:

"Biliyorsunuz ki ben öldüğüm zaman siz yatağımın etrafında toplanmıştınız.Hepiniz ilk defa bir insan görüyormuş gibi beni seyrediyordunuz.Hakikatten beni ilk defa seviyordunuz.Bense dostlarının ilk samimi toplantısını etrafımda görerek kendimi mesut hissediyorum.Siz bende gizli niyetler araştırmıyordunuz.Hepiniz de ilk defa kalbinizle yanıma gelmiştiniz.Allah'ın yarattığı gibi birer insandınız.İlk defa beni yalnız benim için , evet ne servetim, ne kuvvetim, nede aranızdaki silik hayalim için , hatta içinizde bazılarının benimsediği fikirlerim için değil, yalnız benim için sevdiğiniz o sahne , herkesin ömründe ancak bir defa yaşadığı sahne idi.Her insanın ancak ölürken elde edebildiği o anı ben dünyada yaşarken elde etmeyi çok özlemiştim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder