24 Ocak 2022 Pazartesi

İMANI TEHLİKEYE ATAN SÖZLER

 "Seni Allah'dan çok seviyorum"

İnanmayan birisi için "Allah rahmet eylesin" demek.

"Dinim, imanım gevredi"

"Ben Allah mallah tanımam","Allah bize zulmediyor", "Şu işe Allah7ın bile gücü yetmez"

"Allah gelse seni elimden alamaz"

"Allah'dan korkmazmısın" denildiğinde "Korkmuyorum" demek

"Allah'ın hiç işi kalmamışta bunu mu yapıyor veya yaratıyor"

"Bana Allah ve Kur'an yeter, peygambere ne ihtiyaç var?"

Kendisine "Müslüman değilmisin?" denildiğinde "Değilim" demek.

"Haram yemek ne tatlı şeymiş?" demek.

Zalim ve haktan sapmış birisine "Adil" demek.

Kendisine "Dünya için ahireti terk etme" denilen kimsenin cevap olarak , "Ben veresiye için peşin olanı bırakmam" demek.

"Falan kimse bana ne emretse yaparım. gavur ol dese bile yaparım" demek.

Birisine "Namaz kıl!" denildiğinde "Ne için namaz kılacağım; malım yok, mülküm yok.Çoluğum yok,çocuğum yok" diye cevap vermek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder