30 Temmuz 2020 Perşembe

HALİDİ BAĞDADİ HAZRETLERİNİN KERAMETİ

Şam'da bulunduğu sırada Taun hastalığı vardı.Şehirden çıkmadı.Oğulları Bahaüddin ve Abdurrahman taun'dan vefat etti.Taziye için gelen misafirler gittikten sonra Şeyh İsmail Efendi'ye:"Bugün yanımda kalınız" buyurdu.
Sonra da:
"İnsanların Mevlana Halid keramet ızhar ediyor demelerinden korkmasaydım,bugün ahbabu yaranımla vedalaşırdım.Öyle zannediyorum ki cuma gecesi büyük yolculuğa çıkıyorum"
O esnada kendisine getirilen yemeğe bakarak:"Bu ve bundan başka yemeklerden yemeyeceğimSiz hiç, ölümü isteyen, hem de yemek yiyen birini gördünüz mü?" buyurdu
Bu esnada talebelerinden İbni Abidin hazretleri içeri girdi ve :"Efendim! Dün gece rüyamda Hazret-i Osman7ın vefat etmiş olduğunu gördüm.Çok büyük bir kalabalık toplandı.Cenaze namazını da ben kıldırdım.dedi.
Mevlana Halid hazretleri de ona hitaben:
"Ey İbni Abidin! Bu fakir, Hazret-i Osman'ın evladındandır.Bilesin ki vefat edeceğim ve sen de kalabalık bir cemaat ile cenaze namazımı kıldıracaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder