30 Haziran 2017 Cuma

ZİKİR HUZURA SEBEB OLUR VE ZİKREDİLENİ MÜŞAHEDEYE ULAŞTIRIR

Büyüklerden birisi  tevbesinin sebebi hakkında şunları söylemiştir"Sırt üstü yatıyordum.Derken kuşların Allah'ı teşbih ettiklerini işittim.Bunun üzerin dünyadan yüz çevirdim ve Mevla'ya yöneldim.Mürşit aramak için yola çıktım.Yolda Ebul Abbas Hızır 8a.s) ile karşılaştım.Hızır bana :"Şeyh Abdülkadir'e git.ben onun meclisindeydimAbdülkadir:"Allah teala bir kulu kendi tarafına cezbetti.Karşılaştığında sen onu bana gönder."dedi.Ben de kalkıp onun yanına vardım.Bana şöyle dedi;"Rabbim kuşların diliyle kendisine cezbettiği ve pek çok hayır lütfettiği kimseye merhaba."
İşte alemde b.ulunan her şey seni maksuda irşad eden apaçık hüccetler ve aşikar delillerdir.Sen gece gündüz Allah Teala'yı tevhide sarıl.Çünkü virdlerin ve zikirlerin en hayırlısı odur.Allah Teala:"Allah'ı anmak elbette(ibadetlerin)en büyüğüdür(Ankebut 29/45)"buyurmuştur.Allah'ı anmak /zikir , huzura sebeb olur ve zikredileni müşahedeye ulaştırır.Fakat her şey Melik ve Gafur olan Allah'ın inayet ve yardımı iledir."Allah bir kimseye nur vermemişse artık onun nuru yoktur"(en-Nur 24/40)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder