14 Kasım 2020 Cumartesi

TERZİ HALİL YAHUT NAMI DİĞER HALİL KAİNAT

Necib Sultanım anlatmıştı. Dörtyol'da vaktiyle terzilik yapmış sonra elbiselerine yamalık yaparak adını deliye vurmuş bir zat yaşardı. Kendisine Halil Kainat demekte idi."Kainat makamında" olduğunu ifade eden bir başkası ile tanışmıştım dedi baba efendi. İlçede gezerken bana uğrar. Parkta, camide karşılaştığımızda ben saygı gösteririm. Bazı insanlara borç para verirdi. Bir gün rüyamda geldi ve beni evine davet etti. Pencere'den baktım yağmur yağmakta idi. Tekrar yattım yine rüyama geldi ve evime gel dedi. Yine uyandım dışarıda yağmur devam etmekte idi. Üçüncü kezde aynı rüyayı gördüm. Rüyamda "Ben senin evinin yerini bilmiyorum dedim. Bana evini gösterdi. Sabah vakti uyandım kahvaltı yaptıktan sonra çarşıya gittim, evini buldum, kapıyı çaldım, içeri girdim. Alt katta yalnız bir odada oturmakta idi. Önünde en az beş kişinin doyabileceği ölçüde kahvaltı tepsisi var idi. Davet etti. Ben kahvaltı yaptığımı söyledim ve bekledim. Rüyamda beni çağırdın buyur dedim. Bana baktı ve doğru olanı söyledi:Benim haberim yok. Ruhaniyet yapmıştır.dedi."Midem benim emrimde" der idi. Hakikatten o kadar yemeği yedikten sonra acıkmak mümkün değildi. Dedim ki efendi, şu deliliği ortadan kaldıralım, pantolon ve ceketlerdeki şu yamaları sökelim, adını deliye çıkartmışsın, sen rahat ediyorsun ama çocukların rahatsızlık duyuyor dedim ve ikna ettim. Kumaşçıya gittik bir hazır ceket aldı. İki pantolonluk kumaş aldı. Parası benden çıktı. Hak Teala manevi durumunu bana seyrettirdi.Bir yere gelip takılmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder