14 Kasım 2020 Cumartesi

ERENLERİN NAMAZI

Rivayet edilir ki Seyyid Ahmet Rifai hazretleri bir sabah namazında camide bir imama uymuş sabah namazı kılınmış. İnsanlar gitmiş hazret halen namazda. Öğle cemaat gelmiş imam vakit namazını kıldırırken hazret namazda onlara uymakta bu şekilde ikindi, akşam yatsı ve ertesi sabah namazını kılmış. Selam verildikten sonra İmam, Hazret'e sormuş:Sen dün sabah namazında durdun şimdi selam veriyorsun" deyince hazret:Ben hiç farkında değilim. Ben bugün sabah namazına durduğumu biliyorum" demiş. Veysel Karani hazretlerine sormuşlar: Sabaha kadar namaz kılmaya nasıl takat getiriyorsun? Hazret:Rüku ve secdede üç sefer Sübhane Rabbiyel a'la, Süphane Rabbiyel azim" denilmesi lazım, ben bunları zor kavuşturuyorum hemen sabah oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder