29 Aralık 2016 Perşembe

ÖĞÜT-FATMA AHISKA

Hakiki bir insan olsan
Kalbinde Süphanı bulsan
Ol Muhammedin aşkına
Sen de hem sararıp solsan
    Al benim benliğimi al
    İçten içe Süphana sal
    Kimse demez gaflette kal
    Allah Hu de gel sen her an
Hem yandım hem yıkıldım
Hem kovuldum hem atıldım
Hak meclisine satıldım
Kovulsamda gayri gitmem
    Ne diyem size Allah Allah
    Derdi deryaya attın vallah
     Bir zamanda kullarına
    Aşık oldum ben illallah
Hak yardım etmezse bana
Küseceğim kullarına
Olmuş onlar baba ana
Yardımcı yok bu kuluna
    Hakka yarar bir halim yok
    Kalbim ağlar gözyaşım yok
    Muhammedin aşkı bir ok
    Varın Muhammedi sevin
Hak için yanmak isterim
Habibimi bir gösterin
Ölmeden evvel ölelim
Ol Muhammedi görelim
    Aşık Fatma hoş dervişin
    Hakkı sevmek senin işin
    Dağda gezdin daim kışın
    Durmaz akar gözden yaşın
(AŞIK FATMA AHISKA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder