29 Aralık 2016 Perşembe

HİDAYET SENDENDİR EFENDİM

Muhammed aşkına temiz olup
Allah için de hem candan sevip
Hep mürşidimin elinden olup
Hidayet sendendir Allahım
    Toprak gibide hep alçak olmalı
    Aşk ateşiyle sararıp solmalı
   Ol Resulün yolunu da bulmalı
    Hidayet sendendir allahım
Ölürüm;hem öldüğümü görürüm
Aşkınla yar yolunda ölürüm
Herkesi benden yüksek görürüm
Hidayet sendendir efendim
    Ol Muhammed aşkı var çok yüce
    Hem onun yolunda ölmeyince
   Cananımı bir kez görmeyince
   Hidayet sendendir efendim
   Aşık Fatma ,sen de aşka yakış
   Ümmete eylersin sen hep nakış
   Bilirsin huzura nasıl varış
   Hidayet sendendir efendim
Bazen olur aşka küserim
Evliya gönlünde yüzerim
Aşkım Elif boynum bükerim
Hidayet sendendir Allahım

    İlk aşkımKur'an oruç oldu
   Namazlarım yerini buldu
    Gönül gözüm gördü mest oldu
    Hidayet sendendir Allahım
Yanık,aşkımın içinde
Göründü kabir de gönlümde
Yıkıldı yuvam hem evimde
Hidayet sendendir Allahım
    Fer kalmadı bak dizimde
   Kırışıklık vardır yüzümde
   Kambur çıkardı hem belimde
   Hidayet sendendir Allahım
Ol sultanım kutbu cihandı
Olanlar kırk gün içindeydi
Bak şimdi saçımda ağardı
Hidayet sendendir allahım
    Bütün cihan tanır onu
    Çünkü severdi Süphanı
    Severim Mehmet Lütfi Canı
    Hidayet sendendir Allahım
Mürşidimi ben hiç öğemem
Ol Efeme öldü diyemem
Layık söz bulup söyliyemem
Hidayet sendendir Allahım
    Mürşit himmetiyle okudum
   Gönül kapısına dokundum
   Gün geldi oldum ben yok idim
  Hidayet sendendir Allahım
Fatmayım ben sözüm çok doğru
Belki yalancı der hem çoğu
Bilin bilir de ancak yoğu
Hidayet sendendir allahım
(Aşık Fatma Ahıska)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder