23 Aralık 2016 Cuma

GELMİŞEM KAPINA(AŞIK FATMA AHISKA)




EFENDİM


Kapında bulmuşum şu güzel aşkı
Eyleme bizleri ey aman şaki
Bildirdin şükür ol güzel hakkı
Bizleri affeyle aman efendim


Kapında bekler bir garip arap
Rahmetinden uzak eyleme ya Rab
Olmasın şu hallerim harap
Bizleri affeyle aman efendim 


Kapında bekler bir yüzü kara
Açma yüreğime gam ile yara
Senden olur bizlere çare
Bizleri affeyle aman efendim



Kapında beklerim yüzüme bakın
kötülüklerden bizleri sakın
Aşkın kucağında bizleri yakın
Bizleri affeyle aman efendim 


Bitireyim bahrimi sözlerim tamam
Olmasın hallerimiz sonra yaman
Derim efendim mürüvet el eman
Bizleri affeyle aman efendim




Gelmişem kapına kollarım uzun
Unutmam Allah’ı yaz ile güzün
Seni arzu eder hep bütün kuzun

Bizleri affeyle aman efendim 


Ayrılam gayri ruhu ezeli
Severim senin gibi güzeli
Mest oldum destan yazalı
Bizleri affeyle aman efendim 


Ayrılmaz ruhum cemali göreli
Tay-yi mekan olup yolu düreli
Çok şükür derem himmet vereni
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına açmışam elim
Daim Allah Allah söylüyor dilim
Her yerde açılır hem senin gülün
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına affını bildir
Nefsim emmareyi elinde öldür
Çok ağlattın biraz da güldür
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına ey ulu sultan
Dertliler bulur derdine derman
Olurum vallahi önünde kurban
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına eyleme naçar
Hep bütün ihvanlar avucun açar
Kudretten kanatlanıp uçar
 Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına dolu içmeye
Cennet libasların dikip biçmeye
Hakkın kapısında huzur açmaya
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına eylerim ahı
Sildiren sensin cümle günahı
Yüzünde gördüm Şems ile mahı
 Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına eyle sen himmet
Sizlerden tecelli hem sabır cennet
Erir ihvanına hem çok kıymet
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına lütfun dilerim
Her yerlerde himmetini beklerim
Heba olmasın gel bu emeklerim
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına yalvarmak için
Sel yalvarda affetsin suçum
Seninle affolur bütünce haçın
Bizleri affeyle aman efendim 


Gelmişem kapına sen gel ver sabır
Cemalin kibriye cümleyi korur

Ol aşık Fatma yeşili bürür
Bizleri affeyle aman efendim

AŞIK FATMA AHISKA



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder