21 Aralık 2016 Çarşamba

AŞIK FATMA AHISKA DEYİŞLERİ

metli dede 
Esselamü aleyküm can kardeşler
Hayattan ahrete hayırlı işler
Aşıklar Hak diye sevmişler
Esselamün aleyküm can kardeşler


     Ey kardeşler sizi görmeden sevdim
    Hakkı sevmeye ben ikrar verdim
     Halk içinde Hakkı sevmektir derd'im
     Essalamü aleyküm ey kardeşler


Sizden cesaret aldım size yazdım
Bunları yazarken telli bir sazdım
Ah edip bağrımda mezarlar kazdım
Esselamün aleyküm ey kardeşler
    

Nefsi ruh içinde eylesen mahkum
    Ben yazdım ise sizlerden hüküm
     Her ümmete esselamü aleyküm
    Esselamün aleyküm ey kardeşler
Hakk beni dünyaya Erbaa'da verdi
Tarih1929


Allah Muhammed'i yar diye sevdi
Esselamün aleyküm ey kardeşler
     İsmim Fatmadır siz Aşık deyin
Taş atana ekmek atın da sevin
Ben haksızım siz haklısınız deyin
Esselamün aleyküm ey kardeşler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder