21 Aralık 2016 Çarşamba

AŞIK FATMA HU

Esselam diyeyim evela size
Himmet edesiniz Sultanım bize
Feyizler saçınız bu kalbimize
Esselam Efendimize Hu


Besmele, hamdele  hem salveleyle
Söze başlarım himmetinizle
Şeriat, tarikat, Marifet düldülüne
Binmişsin Efendimize Hu


Ne olur gönlüm evine otur
Sil süpür efendimiz himmet et buyur
Acizim Zebunum acım gel doyur
Başımın tacı efendimiz Hu


Gönlümüz temiz değil senin evindir
Feyizin ver kalbime beni sevindir
Yaremi saracak senin elindir
Derdimin dermanı efendimiz Hu


Hak yolunda sen ol acize ışık
Bilirsin her halim karma karışık
Hak seni yaratmış bir tane aşık
Canım cananım Efendimiz Hu


Hem atık,hem sadık hem arifsin
Dünya alemde sen Mürşid-i Kamilsin
Talipleri menzili maksuda yetirirsin
Yetiş imdadıma Efendimiz Huu


Yarıda koyma yalnız başıma
Bol şeker süt kat acı aşıma
Dert ver ağlat bakma hiç yaşıma
Akan göz yaşım Efendim Hu


Aşkın dolmuştur bilirsin öze
Uyku gelmiyor işte bak göze
Yalandır inanma sahtedir söze
Alemi Hakk için seven Efendim Hu


Seni seviyorum desem yeri mi?
Yarelerim azsın sen sür merhemi
Sırtına giydiğin beyaz kefen mi?
Ölmeden evvel ölen efendim Hu


Yeter gafil Aşık sözünü Bağla
Oturda haline güzelce ağla
Ateşi aşk ile ciğerim dağla
Dertlerin dermanı Efendim Huu


Seni sevmek nasıl oluyor bilmem
Otursam derdimi sanada desem
Bir ruh bir can gibi senide sevsem
Hem Ruh hem Beden efendim Hu


İbadet aşkını ver sen içime
Zulmetten kurtulam bade içince
Kederler döner ol dem sevince
Gönüller sultanı efendim Hu


Cemâlin Cennettir, sözlerin Kur'an
Kalbin Kabe'dir Allah olmuştur mihman
Felah buluyor şerden sanada uyan
Esrarı Hüdaya eren Mehmet Fikri Hu


Mehmet Fikrim seni ne güzel sevmiş
Sana canı gönülden aşıkım demiş
Seni sırlarına mahrem eylemiş
Yakan yandıran Efendim Huu


Aşık gönlüm gelsin benimle  bile
Boynu bükük gözyaşı benziyor sele
Leylamı getirsen bazen dile
Gönüller Yapan efendim Hu


Ey aşık ip tak boynuma şahıma götür
Müşkil işlerimi orada bitir
Derdi ilahiyle maksuda yetir
Hak yoluna vasıta Mehmet Fikri Hu


Gönlün hazine-yi ilahi olmuş
Sana uyan kalpler Allah'ı bulmuş
Kalbine aşkı ilahi dolmuş
Cana canana erdiren Mehmedim Hu


Allahı sev dedin aşık bir elif gibi
Bu aşkın vallahi bulunmaz dili
Allahım artırsın senin sevgini
Seven sen,sevilen sen Efendim Hu


Seni seven görmez cehennem yüzü
Sohbetin duyanın parlıyor özü
Geçgendir efendim söylenen sözü
Söyleyen söyleten Efendim Hu


Sevmek istiyorum sevdiklerinle
Gez dolaş şöyle aşkınla bile
Bazen gözlük tak halim seyreyle
Halim seyreden Efendim Hu


Şeyhime götür halimi bildir
De efendim bu şaşkın delidir
Himmet et Efendi yolunda süründür
Delilim Rehberim Efendim Hu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder