1 Aralık 2016 Perşembe

HÜSNÜ ZANDA BLUNMAK

Yahya (a.s) ile İsa(a.s)karşılaştılar.ve İsa (a.s)Yahya(a.s)'ın yüzüne gülümsedi.Yahya(a.s)"Bana ne oluyor ki emniyetteymişsin gibi seni gayet rahat görüyorum"dedi.İsa(a.s)"Peki bana ne oluyor ki seni,sanki Allah'dan ümidini kesmiş gibi asık suratlı görüyorum"diye karşılık verdi.Sonra Allah biz vahyini indirinceye kadar bu durumumuz üzere kalalım"dediler.Sonra onlara şöyle vahyedildi"İkinizden bana en sevimli olanınız,benim hakkımda en çok hüsnü zanda bulunanızdır"
Sadi der ki:
Yusuf bunca musibetler görüp hapislerde yattıktan sonra
Bir gün değeri yücelip hükmü yürüyünce
Yakupoğullarının günahını affetmişti
Değil mi ki güzel yüzün bir manası vardır
O da kötülükleri için kardeşlerini hapse atmamış
Getirdikleri ufacık şeyleri geri çevirmemişti
Bizde Senin lütfundan bunu umarız
Sen bu sermayesiz kulunu affeyle ey Yüce Rabbimiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder