22 Eylül 2016 Perşembe

Sir Ken Robinson: Başlasın öğrenme devrimi!

finlandiya da eğitim öğretim neden en başarılı.çünkü alternatif eğitim-alternatif tıp denilen kişiye özel ferdi kabiliyet ve sevdiği ilgili alanı programı çocuklara uygulandığı için.o halde gelecekte alternatif kurslara ve programlara gerek kalmadan neden devlet bu kabiliyet yetenekleri -meslekleri cevherler yeni iken finlandiya gibi uygulamıyor.umumi eğitim olmaz.pres baskı gibi işe yaramayan sevgisiz diplomalar ve işinii yapmayan insan türleri olur ...esasında finlandiya ve dünyayı yöneten dev ailelerin çocuklarına uyguladıkları eğitim sistemi bizim eski mahalle köy -ev tipi eğitim öğretimdir..el işi yapardık eski çocuklar biz mesela..annemize ev işlerinde yardım ederdik..hizmet etmeyi ve yardım etmeyi mecburen öğrenirdik ve saygıyı-edebi.şimdi ise çocuklarımız tüm servetimizle okuyor ve bize bir bardak su vermiyor..bizleri yok sayıyor ve çocuk doğurunca ya hizmetçilerinin başına seni bakıcının bakıcısı veya paraya kıyamazsa çocuğuna hizmetçi seni tutuyor.biz diploma alacağız çocuklarımıza derken,onlara kendi özgürlüklerimizi sattık ve başımıza deccallar yetiştirdik genel manada ne yazık ki...umumi eğitim standart okumak isteyenler yine o hayalleri öldürtme ve kabiliyetleri kullandırtmadan mutsuzluk yetiştirme devlet veya kolejlere gitsinler ,sorun yok.ama devlet özel butik çocuk yetiştirmek isteyeni özgür bırakmalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder