27 Temmuz 2016 Çarşamba

İBNİ ARABİNİN İFŞAATI

"Belki şimdi ben,sizin duymadığınız bazı şeyleri söylüyorum ama bunların hiçbirisi yeni değl.Sadece benim zamanımda,bana-şimdi şartlar müsait denildiği için -bunları açıyorum ama şunu da bilinki benim dahi açmama müsaade edilmeyen noktalar hala var"
Bu söz 1200 lü yıllarda söylenmiş ve aradan 800 yıl geçmiştir.Şüphesiz Cenab-ı Hakk'ın hakikatları asla değişmez.Bugün bu  sırlara muttali olan keşif ehli zatlar mutlaka vardırlar.Ama belki ifşaata müsaade yoktur.Bir de halkın bu ifşaatları kabullenme bilinçleri gelişmemiştir.Bu yüzden ketum davranılmaktadır.Şebbahe denilen gurup Nijeryada İslam adına katliam yapmakta,Taliban denilen vahhabi/selefi gurubun ise Afrikada yaptıklarını yıllardır izlemekteyiz.En yaknımızda Suriye içindeki DAEŞ yahut İŞİD gurupları ,islamla terörü birlikte anlatmakta ise İbni Arabi gibi aydınlanmış kimselerin ifşaatlarını kimse dinlemeyeceklerdir.Can korkusunun zirve olduğu bir vakitte maneviyata ait düşünce merkezlerinin enerji fişi çekilip karanlığa terkedilmiştir.

Mevlana Vakfı  İSKENDERUN
Av.Şemsettin KESER
semsettin.keser@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder