26 Temmuz 2016 Salı

ANLATMAK

Şu üç anlatımdan hangisi isabetlidir?Hangisi doğrudur? Yahut dünya , hayat hangisidir ?
BENİ ,BANA ANLATMAK
BENİ SANA ANLATMAK
BENİ ONA ANLATMAK
SENİ BANA ANLATMAK
SENİ SANA ANLATMAK
SENİ ONA ANLATMAK
ONU BANA ANLATMAK
ONU SANA ANLATMAK
ONU ONA ANLATMAK
Merkez,Ben,sen,o'dur.Yahut Ben,sen,o kimdir?sorusunu sorarsak yukarıdakilerin hiçbirisi kalmayacak.Ancak bu anlatım süresi,yahut anlama süresi kimisinde az,kimisinde çok uzundur.ve çok çoklarında ise hayat bunu anlamadan biter.Ot gelip ot gitmek gibi.Peygamberler ve kamil insanlar bu anlatımda muarriftirler(tarifçi).Konuyu anlamak isteğinde olanlar onlara yaklaşırlar,dinlerler ve tabi olurlar.Konuyu anlamak istemeyenler de onlara mesafeli ve tereddütlü dururlar.Ala bilmezler ki hayat denen  sayılı nefes numaratörü çalışmaktadır.
Mevlana Vakfı  İSKENDERUN
Av.Şemsettin KESER
semsettin.keser@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder