24 Temmuz 2016 Pazar

AŞK İBADETİ FARZDIR

"AŞK İBADETİ FARZDIR.DİĞER İBADETLER NAFİLEDİR" diyor Sunullah Gaybi hazretleri,Bu ibadeti yapabilmek için şu meratipleri geçmek gereklidir:
MEN TALEBENİ VECEDENİ
"Kim bana talib olursa beni sonunda bulur"
VE MEN VECEDENİ AREFENİ
"Kim bana giden yolu bulursa beni tanımaya başlar"
VE MEN AREFENİ AHABBENİ
"Beni tanımaya başlıyan beni sevmeye başlar
VE MEN AHABBENİ AŞAKANİ
"Kim beni severse bana aşık olur"
VE MEN AŞAKANİ AŞAKTUHU
Kim bana aşık olursa bende ona aşık olurum"
VE MEN AŞAKTUHU KATELTUHU
Ben kime aşık olursam onu öldürürüm"
MEN KATELTUHU VE FE ALEYYE DİYETUHU
Ben kimi öldürürsem onun diyetini öderim
VE MEN ALEYYE DİYETUHU FE ENE DİYETUHU
Kimin diyetini ödemek benim üzerine vacip olursa onun diyeti,bizzat benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder