11 Haziran 2019 Salı

NAZ NÜKTELERİ

Hasan Basri hazretleri şöyle dua ediyor:
"Ya Rabbi cehennemi hak ettiğimi biliyorum ama girersem iblis sevinecek.Onu sevindirme beni affet"
Şair diyor ki;
"Ya Resulullah ashab-ı kehfin köpeği cennete gitmişBenim cehennemde yanmam reva mıdır ki ben de senin eshabının köpeğiyim"
Yaşlı hacı Kabe'nin örtüsüne sarılmış "Allah'ım canımı burada al" diyor.sonra kendine gelip,ben ne duası ettim!burası duaların kabul edildiği yer diye düşünüp duasını bitiriyor "Tamam burada ama bir başka zamanda"
Ordu kumandanı genç bir mücahit.ordu içinde kendisinin sahabi olduğunu gizleyen yaşlı bir sahabe var.Komutan geliyor "Sahabi olduğunuzu biliyorum efendim.Sırrınızı bu güne kadar sakladım,bundan sonra da saklarım.amma bu sefer işimiz hayli çetin.Eğer yarın kazanamazsak sizi ifşa edeceğim.Hazret "beni fena yakaladı" deyip komutanı gönderdi ve secdeye kapandı:"Ya Rabbi, bu gencin maksadını hasıl et, yoksa rahmetini aleme ilan ederim,secde eden kalmaz sana".Ertesi gün ordu zaferi kazanıyor ve sahabi ilk safta şehit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder