27 Şubat 2019 Çarşamba

BİR ALLAH DOSTU:HAMMAL ÖMER

Hamal ömerle 1996 yılında İSDEMİR lojmanlarında tanıştım bir Müdür arkadaşın evinde sohbet ederken arkadaşa şu anda 2 çocuğun yatakta uyuyor. Bir çocuğunda hanımınla birlikte duvarın arkasında bizim sohbeti dinliyor dedi arkadaş gerçekten baktı doğru. Aynı gün gece Dörtyola İsdemirde Şoför olarak çalışan  Celalın evine götürürken Dörtyol İstasyonuna yaklaştığımda dedim bir yardım yapsam cebimde mavi 250 tl var arabamın benzini kırmızıda diye düşünürken. Ömer efendi celal ile birlikte arabanın arkasında sohbet ederken bir anda "adamın cebinde 250 tl var yardım etmeyi düşünüyür oysa o da yardımı bir başkasına verir allah adamı yoldamı kor" dedi. İnerken parayı verdim. Arabamın göstergesi kırmızıda unuttum isdemire dörtyoldan döndüm daha sonra erzine gittim erzinden iskenderuna gittim kırmızıda benzinin olduğu aklıma geldi. Allah doslarını yazmaqya devam edeceğim inşallah. Hüseyin KARAÇAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder