17 Şubat 2019 Pazar

KAÇAKÇILIKTAKİ DEVLET İKRAMİYELERİNİN PERDE ARKASI

Azizim Necib Sultanım anlatmıştı 1950 li yıllar.....ilindeki mit şefi ile aram iyi.Bana bir teklifte bulundu Amerikadan kalkıp iskenderun'a gelen ve oradan da İstanbul'a yükünü boşaltacak  Kadeş isimli  gemide gayri yasal mal var.Bunu ihbar et.ikramiyeyi al zengin olursun.Düşündüm kabul etmedim.Çünkü gemi içinde çalışıp bu durumdan haberdar olmayan masum insanların hapse girip hayatınının kararması mesuliyeti var.Nitekim hadise daha sonra basına aksetti.Gemi İskenderun'dan ayrıldıktan sonra İstanbul'da yasak yük ile yakalandı ve gemidekiler hapse girdi.
Yine aynı devlet görevlisi daha sonra şunu teklif etti İlçenin filan yerinde yol kenarında on tonluk kırmızı bir man kamyonu göreceksin.kamyonun önünde ve arkasında iki Ankara plakalı taksi olacak bu kamyonu'da ihbar et.Merakımdan bir taksi tuttum o güzergahta devam ettim.Dedikleri yerde aynı vasıflara uyan araçlar mevcuttu.Ben ileriye gittim.hiç ihbar etmedim.Aynı güzergahtan dönerken araçların hiçbirisi yoktu.Yol kes bel kes vicdanı elden bırakma.Masum insanları töhmet altında bıracakacak bir işe asla kalkışma."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder