18 Ağustos 2018 Cumartesi

PROSTAD RAHATSIZLIĞINDAN MUZDARİP OLANLARA NECİB SULTAN'DAN

AZİZİM nECİB sULTAN ANLATMIŞTI.bİR GÜN tARSUS7A dANYAL pEYGAMBERİN ZİYARETİNE GİTMİŞTİM.cAMİNİN İMAMI EMEKLİ OLMUŞ ANCAK CAMİDE İMAM ODASINDA OTURMAKTA İDİ.bANA NERELİ OLDUĞUMU SORDU,dÖRTYOLLU7YUM DEYİNCE fIRINCI Mehmet aĞA'YI SORDU.tANIRIM DEDİM.şÖYLE ANLATTI:İmamlık yaptığım sıralarda damadım Erdemli Kaymakam'ı idi.Erdemlili Hacı Ahmet Efendinin adını duymuştum.Ben protaddan şikayetim var idi.Bu zatı ziyaret etmeye kara rverdim.Damadımdan rica ettim.O da Deniz kenarında limon bahçesi var.Gelirsen ben makam arabası ile seni bahçesinin köşesinde bırakırım.Ben Kaymakam olduğum için giremem.Dönüşte seni yolun karşısından alırım dedi.Ziyaretine tek başına gittim.protad rahatsızlığımı dile getirdim.Bana Hac Yahut Umre'ye gitmemi söyledi.Yolculuk esnasında idrarımı tutmam mümkün değildi.Bu nedenle Hacca gidemiyordum.Ahmet Efendinin bu sözü üzerine gitmeye niyet ettim.Yolculuğun ilk başladığı gün bu  rahatsızlık ara verdi ve Hac dönüşünde ise hiç bir şeyim kalmamıştı.(Not bu sözü:Erdemlili Hacı Ahmet Efenhdi yahut Dörtyollu Fırıncı Mehmet Tanrıöver den birisi imam 'a söylemiştir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder