20 Ağustos 2018 Pazartesi

NİYAZİ-İ MISRİ'NİN NİYAZI

Ey asilere merhamet eden , hor ve hakir olarak huzuruna gelen bu fakir günahkara merhamet et.
Ömrüm geldi geçti amma (neyazık ki) elimden hiçbir şey yok
Yüzümü ağart tamamen ve kalbimde olmayan o (aşk vehakikatla ilgili) zevki bana tattır.
Taatim riya(gösteriş) veşöhret içindir.Bu iki hasletten de ne yazık ki kurtulamadım.
Rabbime halis ve muhlis olarak itaat edip muti olamadım.
Ya Rab zelilkulun bütün heva ve hevesleriyle hastalanmış olarak sana geldi
Ey Alim olan Allah'ım günahlarım o kadar çok ki sana gelecek yüzüm yok.
Ey Kerim olan Allah'ım lakin senin afuvvismine itimadım kavidir.
Ey Halim olan Allah'ım günahkarların en büyük günahının , senin katında kıymeti yoktur
Ey Hakim olan Allah'ım ,senin yüce fazlından başka bizimderdimizin dermanı yoktur
Mısri'ye herkese bahşettiğin cömertlik denizinden bolca ihsanda bulun
Ya Mevla Rizanı kazanmam için bana yol göster.Çünkü sen rıza yollarını gösterenlerin en hayırlısısın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder