17 Nisan 2017 Pazartesi

ŞEYTANIN SÜSLÜ GÖSTERME KUVVETİ

Süslü göstermede hep aldatıcılık vardır.Sahtecilik vardır.Kendini büyük gösterme vardır.İbrahim suresi 22 ayetinde açıkça ifade edilmiştir:"(hesapları görülüp )iş bitirilince şeytan diyecek ki "Şüphesiz Allah size gerçek olanı vaadetti,ben de size vaat ettim, ama size yayalancı çıktım.Zaten benim size karşı bir gücüm yoktur.Ben, sadece sizi(inkara)çağırdım, siz de benim davetime hemen koştunuz.O halde beni yermeyin , kendinizi yerin.Ne ben sizi kurtarabilirim, ne de siz beni kurtarabilirsiniz..."
Nahl suresi 16/100 ayetinde:Onun hakimiyeti , ancak onu dost edinenleredir"ayetinde şeytanın hakimiyetinden bahsedilmesi davet etme ve süslü gösterme yönünden bir hakimiyet olup bunun da tesiri şeytanın yolundan gidenleredir.Allah'ın dostları olan müminlerde şeytanın vesvesesine tabi olmazlar.Şeytan Zat alemine giremez.bu nedenle gerçek iman sahipleri korunmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder