17 Ocak 2017 Salı

MİKROSKOP ALTINDAKİ BİR DAMLA ANNE SÜTÜNE ATILAN BİR NAZAR tefekkürü

MİKROSKOP ALTINDAKİ BİR DAMLA ANNE SÜTÜNE ATILAN BİR NAZARIN, GÖNLÜMDE=HİKMETle dolu CAM KÜRE KALBİMDE=AŞKİ KALBİMDE KOPARDIĞI FIRTINANIN YANSIMASI (* BU VİDEODAKİ ,BİR DAMLA ANNE SÜTÜNÜ ANLARSAK EĞER TÜÜM hikmetleri ve akıl kürelerini ve göynümüş hakiki şuur olan kalbi de selamla ANlarız vesselam :
bir varmış bir yokmuş..bir istenmeyen bebek varmış.kaderin kazası sonucu her zorluğa rağmen bu dünyaya gelmiş ve annesinin sütünü emerken anasının gözüne öyle bir bakmış ki....ve bu bakıştan bebeğe akan gözyaşı da, GÖZYAŞI NAMAZINA sayılmış ve herşeyde o bebeğe ,bu gözyaşı namazına sebep verilmiş ..ALINTIDIR..

ağır mevzulara 7=V :) yaş espiri zekası ile yaklaşmak ve konuyu en sade yeşil ot kıvamında anlayıp -FİLLER TEPİŞİRKEN ALTINDA EZİLMEDEN fil gibi ölmeye yatarak bilmek ilmi :)......

anne sütünün mikroskop altında videosunu çekmişler.o anne sütünü hem ÜMMİLİK olarak düşünün, hem İLİM ,hem HİKMET ,hem NEFES ,hem DENİZ ,hem de ERLİK DENİZİ -RUHLAR SEMASI SPERM KARDEŞLİĞİ olur mu.
sevgili kürevi tarikatının küresel çocukları ,bilin ki ,bu yöntemi uygularsak FİLLER TEPİŞİRKEN ASLA EZİLMEYİZ :) ...ve ANADOLU ERKANI, küp küp akıllar olan, kendilerine hikmet verilmiş =akıl sahipleri ÜMMİLİK TEFEKKÜRİYESİNE GİRİŞ ...her ilkel doğmuş çocuk bir ANA dan doğmuştur ve bu devre dek her çocuk annesini bilir.yani bu şimdiki geniş zamandaki bu devremize dek,herbirimiz anamızı tam bilirdik..

amma ,son bilim teknik ile HAMİLİ KART YAKINIMDIR=TAŞIYICI ANNE bulup, ilkel arketip model ilk annelikte de biyolojik annelik MODASI başladı...yanii,yumurta ve sperm bizden ; kotarması ,40 HAFTA MAĞARADA İNSİYASYONda pişirmesi MÜRŞİDLİĞİ TAŞIYICI RAHİYM ESMASI sizden mesleki vizyonlarımıza hayal olarak düştü.....
ANAYI BİLDİK BULDUK? İLK BABA ERK NEREDE SORGUSU ?

bedenlerinde yumurta problemi olan bayanlar ile,bedeni deforme olmasın-taşıyıcı annelik sıkıntısı çekmesin isteyen bazı magazinel new age anne türleri de artıkın ,bebekleri için başka bir anne bedeninini ve rahmini kiralayabiliyor...bu da bize HAMİLİ KART YAKINIMDIR=ÇOCUK BABANIN SIRRIDIR I ilmini İŞARET EDİYOR..

yanii ANAYI BİLMEK KOLAY ..yakında,her TÜP VE KÜP İÇİNE AMNİYOSENTES SIVISI DOLDURULAN CAM KAVANOZ=RAHİYMLERE , TURŞU BASAR GİBİ SPERM BASARAK sürümden ,pek çok ticari mesele için BEBEK ALABİLECEKLER....
bu durumda erillik daha bir önem kazanıyor tabi..erk-erkek -erillerin giderek azaldığı dünyamızda ,her yaratılmış dişidir hükmü sanki yürürlüğe girmeye başladı gözüküyor.damacanaya bile tecavüz edilen bir ülkede,tabiiki damacana-küp ler ,elbette kadim zamanlardaki gibi ilk doğuran KiBeLeler (KA BA LA ) olmaya hak kazanacaklardır ..diye de ,düşünülmektedir...
belki yakında rüzgarda esen nefes polenleri ile döllenerek KELAMİ ÇOCUKLARImızı ,kelimelerden mürekkep kalıplı bir CÜMLE HALİNDE bile ,BA sı verilmiş AĞZIMIZDAN -BA MIZI AÇARAK DOĞURABİLECEĞİZ , inşallah ve amiin :)..

böylece herkes ağzından düşecek döl -dil çocuğu yüzünden, kalbine ve diline hakim olmak zorunda kalıcak diimi :)...yess...o yüzden ağzını mühürle!!! anlayıp bilmediğin idealara öyle bana baktığın gibi öcü görmüş gibi bakma.bende bir gün anlarım inşallah deki,maşallah çocuklarına kendin hamile kal..amiin :)...

veee, gerçekten de BABAYI BİLİP BULMAK ÇOK ZOR :)..neden insan ölünce anasının adı ile anılır ve yahudilik de nesep neden ana dan geçer?..babamız nerde ? BA BA ,BABA,BA BA ?HUUU !! nerdesin :) ?..
Qo =KU' AN , ANNEYİ İKRA OKUMAK...

ÜMMİ anneye ait demektir. sümerde KU'R ilk kurulan şehir-site ülkesinin adıdır..Tibet ölüler kitabında bir ölü en son yer zihinde hapis olmadan ,eğer zihnide geçebilirse ancak ilahi anneye KU ya gidebilir ve yanlız o vakit başarmış nadir kişilerden olabilir..
KU'R AN =QOR kara renginde remzidir.. KAR safiye makamdır.
KUĞU ilahi annenin safiye makamı erk hayvan sembolüdür.kabenin içindeki üç kuğu -üç sütun ilahi isimleri misali..sonra TURNA-TÖRN-SEMA ya döndürülselerde o zaman o turnalar KUğu idiler..
KUR' GAN çadır -ev demektir..KUR'BAN kurban bedel demektir..
KU'YU ilahi anne rahimi simgeler..KU'YU dilara ,ilahi KÖY-KUY ,ilahi annenin KUYU EVİ-MAĞARASI-RAHİYMi misali İLAHİ KOZMİK YUMURTAYI anlatır..

KUtadGU Bilig ...KU'T vermek ...KU'Tlmak...KU'L olmak ...KU'M ahkaftan dan yaratılmak.. vs vs..

eski mısırda RA nın karısı NUT annedir..ve diğer her esma bu ikisinden olduğu için ,diğer her kadın ve erkek yine RA ve NUT un diğer başka isimle anılan vazifesi ve tezahürüdür..

nut kozmik bir bedendir yani tüm kainat sisteminin vücududur..NUN HARFİ dir.değeri 50=O. dır..
tüm mitolojilerde bu ilahi anne olan NUT=İSİS= HATHOR= KU= HERA genel manada BAKARA =SIĞIR =KUTSAL İNEK olarak sembollenir..hint vedalarından kutsal inekler UPANİŞADLAR YANİ VAHYİ TAŞIYAN İLAHİ BİLGİ ARABALARI idi..

gökyüzündeki samanyolu sistemi göksel annenin memelerinden taşan ilahi süt olarak kabul edilirdi..mesela mitoloji heRA göksel inekinin sütünden emdiği için yarı tanrı olan heRAklüsü bilir değil mi?ZEus=altın ceviz ilahi esması ,bir dünyalıya kendini geçirip onu hamile bırakır ve bir dünyalı herKÜL doğar.onu göksel sulara çıkartıp,heRA 'nın memelerinden akan sütten emdirir ve çocuk yarı ilahi esma olur...ve tabii ki bu, hatHOR inekinin memelerinden ilahi sütü emmek demektir... herKÜL gibi bazı görevleri yapmak ve zamanın efendisi KÜLLİ AKIL =İNSANI KAMİL olmak ergimesi ders metodudur da demektir..

ve HORUS u annesi İSİS in memesinden süt emerken görmeyen yoktur..HER MÜRİD İRŞAD MÜDDETİNCE MÜRŞİDİ OLAN İLAHİ ANNE - Kİ ENERJİSİ =KA=KU = apunişad ilahi bilgi taşıyıcısı -ilim sütü kabı olan BAKARA SIĞIRININ MEMELERİNDEN İLAHİ İSİMLER SÜTÜ DERSİNİ EMER :) ...nasıl ki bir anne klasik eğitimde 2 sene çocuğunu emzirmek zorundadır.hakiki zat mürşidlerde yetiştirdikleri müridlerini iki sene emzirir ve sütten keserler :)...
yani her SAMANYOLU =NİL NEHRİ ÇOCUĞU,eğer bu İLAHİ YILDIZ YOLUNA GİRECEK ve GÖKLERİN MELEKUTUNA ERİP ,ÖLMEDEN EVVEL ÖLEREK bu YÜKSEK İDRAK TEKAMÜLÜNE DEVR EDECEKSE, BU=SU , ilahi vahy=hikmet=ilahi sezişler sütünü emmeye mecbur ve mahkumdur..


insan bir annesinden doğar onun memelerinden süt emer..bazı çocuklar ayrıca başka süt anneden de süt emer..ve bu metafizik yolun yolcularıda ölmeden evvel ölüp, kendilerini kendinden doğurarak, kendi ilim sütleri ile kendilerinden etlenip büyürler ve bakıcıları-büyütücü dadılarıda kendileri olur.kendi kendinin efendisi olman için,BEYTÜL MAMAUR OLAN SEN kendini imar etmelisin..
VE ŞİMDİ DE DÜNYADA EN GÜZEL VAHDETİ VÜCUT DERS KAYDI OLAN ESKİ MISIR MİTOLOJİSİ -TASAVVUF DERSİNE GİRİYORUZ...İlk beşer olan ehlibeyt i HAMSEyi=O yu anlıyoruz...22 esmaya bakıyoruz.. 14 esma ile irşada göz atıyoruz..ve o OSİRİS=O SIR ESMANIN vücudunu vahitlikten yine ehad a getiriyor ve onun kalbine ,kendi ismi azamını fısıldıyor ve Horus adlı kalp çocuğu İSA mızı doğuruyoruz...Osiris hiç bir zaman madde de çocuk sahibi olamadı..çünkü vücudu parçalandığında üreme organı Nil'e düştü ve O' nu OHANNES ADLI BALIK ADAM =İNSAN-I KAMİL YEDİ ..ve o balık adamlar sümerde EA =ENKİ= SU MABEDLERİNİ KURUP, DÜNYANIN HER YANINDA BALIK GİYSİLİ RAHİPLER =ENKİ'NİN ÇOCUKLARI OLARAK HİKMETİ-BİLGİYİ-EA YI ÖĞRETTİ.vs vs
alıntımız mısırdaki ilk vahdeti vücud esma mitolojisi kayıtlarından bir kayıttır..
nur cihan
***
Bir Mısır Efsanesi Efsaneye göre Ra'nın karısı Nut , Geb'i kendisine aşık eder .Bunun üzerine Ra Nut'a ceza verir.Cezaya göre Nut , yılın hiç bir ayı ve gününde çocuk sahibi olamayacaktır.Ra'nın emirleri hiçbir zaman reddedilemeyeceğinden Nut çareyi Thod'tan yardım istemekte bulur.Thod uzun uzun düşündükten sonra aklına iyi bir fikir gelir.Ay tanrıçası Selene'ye gider ve onu tavla oynamaya davet ederTanrıça bu oyunu kaybederse aydınlık bölümlerinden yedide birini Thod'a verecektir.Oyunu Thod kazanır.Selene söz verdiği gibi ışığının yedide birini Thod'a verir.Thod tanrıçadan aldığı ışıktan 5 gün yaratır ve bu günleri yıla ekler.Böylece Nut hiçbir yıla ve aya ait olmayan bu 5 günde doğum yapabilecektir.
Nut'un Osiris , Horus , Set , Isıs ve Nephtys adlarında beş çocuğu olur.
İşte hikayemiz burada başlar:
Osiris doğanlar içinde en büyükleridir.Bu nedenle Geb gökyüzüne çıktıktan sonra Mısır toprakları üzerinde hüküm sürme hakkı ona aittir.Zaten Osiris'in üstünlüğü daha doğduğu sırada belli olmuştur.Gizemli bir ses evrenin efendisinin geldiğini söylemiştir.
Osiris'in tahta geçtiğinde ilk yaptığı işlerden biri ilkel bir hayat süren Mısırlıları evden uzaklaştırmak olmuş onlara bira, şarap, ekmek yapmayı, tarım araçlarını kullanmayı , toprağı işlemeyi , ilk defa tapınak inşaa etmeyi , tanrılara tapıp dini törenler düzenlemeyi öğretmiştir.Osiris Mısır'ı uygarlaştırma işlemini tamamladıktan sonra tüm dünyayı uygarlaştırma işlemine girişir.Tahtı aynı zamanda kardeşi olan karısı İsis'e bırakır.Yanında veziri Thod ve Anubis ile sefere çıkar.Osiris döndüğünde ülkesini İsis'in başarılı yönetimi sayesinde çok iyi durumda bulur.
Ancak bu durum uzun sürmez.Tahta geçmeyi planlayan fakat Osiris'in yokluğunda bile tahta geçmeyi başaramayan Set Osiris'i yok etmek içn bir plan hazırlamıştır.Bu plana göre Set , Osiris'in ölçülerine göre bir sandık hazırlatır ve sandığı en değerli taşlarla süsletir.Set bundan sonra kendisine yardım eden 22 kişiyle planını uygulamaya başlar.Set, Osiris'i de çağırdığı büyük bir yemek verir.Yemek sonunda Set sandık kimin ölçülerine uyarsa sandığın sahibinin o kişi olacağını söyler.Denemek için herkes sırayla sandığın içine yatar.Sıra Osiris'e geldiğinde...
Osiris sandığın içine yattığında Set sandığı çivileyip eritilmiş kurşunla lehimler ve Nil'e atar.İsis bu olayı duyunca sandığı aramaya başlar.Sandık Byblos kentine kadar sürüklenmiş ve burada karaya vurur.Burada hızla büyüyen bir ağaç , sandığı gövdesinin içine alır.Byblos kralı Malkandros bu ağacı gördüğünde hayran kalır .Ağacı kestirerek ,sarayına sütun olarak diktirmeye karar verir.Ağaç kesildiğinde çok güzel bir koku ortaya çıkar.Bu olay Isis'in kulağına kadar gider İsis durumu anlar ve Malkandros'un sarayına gider.Burada önce Astatros'un çocuğunun dadısı olur.
İsis bir gün çocuğu ölümsüz yapmak ister ve çocuğu ölümsüzlük ateşine batırır.Bunu gören kraliçe İsis'i engeller.Artık İsis kendini tanıtmak zorunda kalır.Daha sonra Kral Malkandros'tan izin alarak gövdesini açıp içinden sandığı alır.İsis sandığı vatanına getirir.Buta şehrine öğlu Hares'in ziyaretine giderken sandığı güvendiği bir yere bırakır.Set sandığı bulur ve Osiris in bedenini 14 parçaya ayırarak Mısır toprakları üzerine dağıtır.Bunun üzerine İsis bütün Mısır'ı dolaşarak Osiris'in bedeninin parçalarını toplar ve parçaların bulunduğu her yere birer tapınak diker. (Bu yüzden Mısır'ın bir çok yerinde içinde Mısır'ın kralı Osiris'in bulunduğunu söyleyen bir çok tapınak vardır.) Efsanenin sonunda Osiris'in oğlu Set'i yener.Ve tekrar canlanan Osiris bu dünyada yaşamak istemez.Hükmetmek için ölüler ülkesine gitmeyi tercih eder.Burada Anubis ile birlikte olacak , Anubis ölüleri yargılanması için Osiris'e getirecektir...
alıntı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder