27 Ocak 2017 Cuma

İLAHİ (MUSTAFA ÖZYÜREK)


Ey gözüm nuru ne bilsin gizlidir esrarımız

Cahil ü nadan ne bilsin anlamaz ahvalimiz


Kuş dilidir dilimiz her Süleyman anlamaz

Rümuzat u işaretle söyleriz akvalimiz


Halvetiyiz durmayız biz süreriz erkanımız

Hak yoludur yolumuz  hem Şaban Veli sultanımız


Kimse görmez döneriz  biz devreder devranımız

Kimse duymaz aşk ile arşa çıkar efganımız


Kördür ol münkir olanın kalp gözü görmez bizi

Can kulağı sağır olan duymadı feryadımız


Onsekizbin alemi gezdik dolaştık aşk ile

Göremez ama olanlar bu bizim seyranımız


Görmeyiz biz masivayı pek severiz vechullanı

Her zerreden görmek oldu halis muhlis efkarımız


İşitmeyiz efsaneyi istemeyiz kaşeneyi

Ayrılmayız yolumuzdan sağlamdır imanımız


Ayrılmayız şeriattan Hakka giden tarikattan

Haberdarız hakikattan nadan bilmez ahvalimiz


Masivaya tapmayız biz yolumuzdan sapmayız biz

Münkirlerden korkmayız biz İmam Ali öz babamız


Hakka doğrudur  özümüz secdede daim yüzümüz

Yalan değildir sözümüz saklıdır ol namazımız


Her nefeste ezkarımız Cemal-i Hak didarımız

Münkir bilmez esrarımız acaiptir seyranımız


Yetmiş bin hicap geçeriz Hakk'ı her şeyden sezeriz

Her dem Mirac biz ederiz kimse görmez Miracımız


Derviş Mustafadır adım Hakk'a vardım adım adım

Dersimi Ali’den aldım Muhammeddir serdarımız

(Yakupzade Şeyh Mustafa Özyürek (öl:1973)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder