25 Ocak 2017 Çarşamba

YA ALİ ! MÜMİN SANA BUĞZETMEZ,MÜNAFIK SENİ SEVMEZ

Hz.İmam Ali efendimiz hutbede şöyle buyurur:”Şu kılıcımla bana buğz etmesi için müminin beynine vursam bile ,gene bana buğz edemez.Beni sevmesi için bütün dünyayı münafığın önüne döküp sersem bile beni sevmez
Bu Allah’ın selamı üzerine olsun Resulullah’ın dilinden çıkan takdire uyan sözün özüdür.Bana buyurmuştur ki:”Ya Ali ,mümin sana buğzetmez,münafık seni sevmez! “
KENDİNİ NASIL BULUYORSUN?
Birisi bu soruyu Hz.Ali efendimize sormuş .Şöyle cevap vermiştir:Varlığını yok olmakta,sıhhatini hastalık kavramakta emin olduğun yerden musibet çatmakta  bulan kişinin hali nice olur ki?Benim yüzümden iki zümre helak olmuştur.Sevip hakkımda ileri giden,sevmeyip aleyhimde bulunan.
 KADINLAR
“Kadınların kötülerinden çekinin,hayırlılarından sakının”
(Hz.Ali Kv)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder