"Bu evradı şerifi okuyandan Allah Teala,Efendimiz sallalahü aleyhi vesellem ve piran razı olur.Her müşkülü ve zor işleri hallolur,hasta iyi olur.Darlıktan ve fakirlikten kurtulmuştur.Evradı şerif okurken yetmişbin melaike i kiram hazır bulunur ve sevabını yazarlar.O memleketten belayı,afatı,darlığı,zararı,hastalığı geri çevirir,yerine rahmet ,bereket,şifa,saadet,bolluk,şefkat,kolaylık ,emniyet ve her türlü iyilik getirir.Evradı Şerifi rızai ilahi için okumanın makbul bir ibadet ve azim bir dua olduğunu bilmek ve inanmak gerekir.İnanmakla kabul olan bu dua ismi azamdır."
EVRAD-I BAHAİYYE ,manen Resulullah sallallahü aleyhi ve sellemin Şah Muhammed Bahaüddin Nakşıbend efendimize ta'lim ettirdiği rivayet olunan ,seçilmiş dua ve virtlerden oluşan tesbihatının adıdır.
Not:Bu evradı şerif,bir mürşidden izin alınarak usulüne göre okunmalıdır.usulü:Kıbleye karşı diz çöküp,3 salatı şerif,5 defa Estağfurullah,1 adet Fatiha,3 adet Kehf suresi 10.ayeti,3 adet İhlas,7 adet selavatı okuyup okunanlardan hasıl olanı Resulullah'a ve ashabına ,cümle pirana bağışlanıp evrad okunmaya başlanır.Evrad içinde İsm-i Azam mevcutmuş.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder